



"Sana ne gerizekalı kıskançlık yapma i.ne"

26 Temmuz Çarşamba 2017 14:17



Sonuç olarak Türkiye TRT'deki Fethullahçı kadrolaşmayı ve onların aldıkları paraları ilk olarak Odatv'den okudu.

Hükümete yakın Sabah gazetesinden Yüksel Temel, Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı'nın, FETÖ'nün TRT'deki yapılanmasına ilişkin 21 şüpheli hakkında hazırladığı iddianameyi yazdı. İddianamede Fethullahçıların TRT'de nasıl kadrolaştığı, önemli isimlerin ne kadar maaş aldığı bilgileri yer aldı.

İddianamede firari FETÖ'cüler Ekrem Dumanlı ile Hakan Şükür'ün TRT'den aldıkları haksız ücretin basına sızdırılmasına ilişkin bir itiraf beyanı da yer aldı.

Tanık beyanında, "**Örgütün Ekrem Dumanlı isimli gazetecisi TRT'de yayına katılıyor ve ayda 12 bin TL'den fazla para alıyordu. Ayrıca Hakan Şükür TRT'de yıllık 740 bin TL ücret alıyordu. Ben bunu gizlice basına sızdırdım. Bu fahiş ücret aylarca Türkiye gündemini meşgul etmişti. Her iki sızdırmayı da vicdanı sorumluluk ve vatan hizmeti bilinci ile yaptım. Birkaç ay sonra Ekrem Dumanlı programı bırakmak zorunda kaldı. Hakan Şükür de 1 sezon sonra Lig TV'de yorumcu olarak başladı**" dedi.

FETÖ'nün TRT'de kadrolaşmaya başladıktan sonra kendilerinden olmayanlar hakkında yıpratma kampanyalarının başlatıldığını savunan tanık, "**Mesela 2010 yılında Şenol Göka Radyo Daire Başkanı iken 'solculara yardım ediyor' diye ismini çıkardılar. Eski genel müdür İbrahim Şahin tarafından görevden alınmasına sebep oldular**" diye konuştu.

TÜRKİYE İLK ODATV'DEN ÖĞRENDİ

Türk yargısı ve yandaş basın Fethullahçıların TRT'ye nasıl yerleştiğini bugün öğrendi. Ancak Odatv bu gerçekleri 7 yıl önce yazmıştı.

Tarih 11 Kasım 2010.

Odatv "**Hakan Şükür TRT'den yılda 728 bin TL kazandı**" başlıklı haberi yayımladı. Haberde şu ifadeler yer alıyordu:

"TRT, eski futbolcu Hakan Şükür'le Stadyum ve diğer programları için 2008 yılında bir sözleşme imzaladı.

Bu sözleşmeye göre; Hakan Şükür' le üst limiti sponsorluk dahil ayda **80 BİN TL** olmak üzere pazarlığa oturuldu. Yapılan anlaşma sonucunda, ayda net (vergiler hariç) **56 BİN TL** üzerinden anlaşma sağlandı. Bu ödeme yılın 365 gününü kapsıyordu.

Yani 12 ay boyunca, haftanın her pazartesi günü Hakan Şükür' ün -HSBC Bank Bomonti Şubesi 608-***** numaralı hesabına 14 BİN TL yatıyordu.

Bu 2008 -2009 yılı için yıllık **728 BİN TL** demektir. Hakan Şükür sadece Pazar günleri TRT' nin İstanbul' daki stüdyolarına gelip, Stadyum programında yorum yaparak bu parayı alıyordu."

TRT ODATV OKURUNA KÜFRETTİ

Peki, daha sonra ne mi oldu?

Hayri Günel isimli bir Odatv okuru 22 Kasım 2010 akşamı TRT1 kanalında yayınlanan Stadyum programına izleyicilerin elektronik postayla soru sorarak katılabileceklerini duyduğunda, aklına daha önce Odatv'de yayınlanan ve adı geçen programa her hafta katılan Hakan Şükür'ün aldığı ücretle ilgili haber geldi. Haberi soru haline getirerek program sunucusu tarafından verilen elektronik posta adresine bir ileti gönderdi.

TRT'nin verdiği yanıtın ardından Günel yeni bir cevap yazdı ve en sonunda TRT şu ifadelerin yer aldığı bir elektronik posta attı: (Yazım hataları TRT'ye aittir)

"Sanane gerizekali kiskanlık yapma ibne seneyede 2 katini verecez rejiden yazıyoruz binlerce mail geliyor nede olsa türk futbolunun krali ve adami hakan var yayinda raitingler super sen bile seyrediyosun ya ayi"

NE DEDİYSEK O

Sonuç olarak Türkiye, TRT'deki Fethullahçı kadrolaşmayı ve onların aldıkları paraları ilk olarak Odatv'den okudu.

Odatv dün ne dediye, bugün tek tek ortaya çıktı.

Yarın da öyle olacak.

Odatv.com





YANDAŞLAR HAKAN ŞÜKÜR'ÜN TRT'DEN ALDIĞI PARAYI YENİ Mİ ÖĞRENDİ

Arşiv unutmaz

yandaş

TRT

hakan şükür

fetö

iddianame

meclis

Ankara

yargı

arşiv

İletişim

Haber Merkezi: 0 216 449 32 00

Faks: 0 216 449 32 00

Mail: info@odatv.com

İletişim

Künye

Gizlilik Sözleşmesi ve Koşullar

Mobil Uygulamalar



Reklam

Reklam: 0 216 449 32 00

reklam@odatv.com



ANA SAYFA

YAZARLAR

VİDEO

FOTO GALERİ

ARŞİV

KATEGORİLER

